چکیده قوانین

ـــــــــــــــــــــــــــــــ چکیده قوانین ـــــــــــــــــــــــــــــــ

لطفا متن زیر را با دقت مطالعه کنید

** مزایده چیست؟ مزایده یکی ازمعتبرترین روش های فروش است چرا که یا توسط یکی از مراجع قضایی یا به طرفیت یک بانک .سازمان .یا شرکت دولتی انجام می شود

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمزایده اجراء ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

**مزایده اجراءیی در مقام اجرای یک دستور قضایی یا به حکم قانون توسط یکی از مراجع قضایی مانند اجرای احکام مدنی.اجرای ثبت اسناد رسمی.سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار می گردد که هرکدام با ضوابط خاص خود انجام می شود

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مزایده دولتی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

**مزایده دولتی در مواردی است که هریک از بانک ها ادارات دولتی.سازمان ها وشرکت های دولتی بخواهند اموالشان را بفروشند می بایست از مسیر برگزاری مزایده اقدام کنند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تملیک ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

** شرکت تملیک ضمن توجه و احترام به حریم شخصی کاربران، جهت ثبت نام و استفاده از سرویس‌های اطلاع رسانی ، مزایده و استعلام بها، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌نماید تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آن‌ها ارائه دهد. اطلاعات دریافتی از کاربران بر اساس حقیقی و یا حقوقی بودن آن‌ها می‌تواند دربرگیرنده و نه محدود به نام سازمان/شرکت، شناسه ملی، شماره ثبت، آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی، شماره تلفن، نمابر و آدرس ایمیل رسمی سازمان، نام و نام خانوادگی مدیر و نماینده اصلی، نام و نام خانوادگی دریافت‌کنندگان و یا کاربران سرویس، کد ملی نماینده و یا کاربران سرویس، شماره تلفن مستقیم و شماره تلفن همراه نماینده و یا کاربران سرویس باشد.

** با توجه به امکان ارائه سرویس به بیش از یک نفر و به صورت هم‌زمان در یک سازمان، مشترک می‌بایست اطلاعات تماس و مشخصات سایر کاربران سرویس‌ها را نیز به طریق مقتضی ارائه و اعلام نماید.

** مشترک قبول می‌نماید در صورت عدم دریافت اطلاعات و سرویس‌ها به علت تغییر در مشخصات اعلامی، مسدود بودن خطوط، تکمیل ظرفیت صندوق پستی و … قصوری متوجه تملیک نبوده و ممکن خواهد بود ارسال مجدد و یا بازتعریف سرویس بر اساس اطلاعات جدید دارای هزینه باشد. در این حالت، اصلاح و برقراری مجدد سرویس در صورت پرداخت هزینه‌های مترتبه مقدور خواهد بود.

** شرکت تملیک به منظور ایجاد ارتباط با مشتریان خود و در چارچوب اصول اخلاقی و مشتری مداری، ممکن است درخواست ارائه اطلاعات بیشتری را داشته باشد. در صورتی که عدم ارائه این سری از اطلاعات، مخل سرویس‌های مورد تعهد نباشد مشترک می‌تواند از ارائه آن‌ها خودداری کند.

** شرکت تملیک از سرویس‌های مبتنی بر پیامک جهت اطلاع رسانی مربوط به سرویس‌های خود استفاده می‌کند. در صورت برقراری سرویس، مشترک قبول می‌نماید که شماره همراه اعلام شده قابلیت دریافت پیامک را خواهد داشت. بر این اساس، مشترک واقف است و قبول می‌نماید در طول دریافت سرویس و خدمات از شرکت ارتباط گستران تملیک، پیامک‌های ارسالی از تملیک را از طریق گوشی همراه خود دریافت کند. با توجه به فرآیند تغییر در لیست شماره‌های همراه در سازمان ارتباطات زیرساخت، ممکن است پیامک‌های تملیک به مدت حداکثر یک ماه پس از اتمام سرویس برای مشتری ارسال گردد که این مدت مورد توافق و قبول مشتری خواهد بود.

** تملیک ممکن است برای ارتباط با مشتریان، اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، معرفی خدمات و سرویس‌های ویژه و یا پروموشن‌های جدید برای اعضای خود، ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این گونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه تملیک را در پروفایل خود لغو کنند.

** تمامی استانداردهای حفاظتی و امنیتی جهت حفظ حریم خصوصی کاربران در طی دوره سرویس و پس از آن در سامانه‌های اطلاع رسانی و امور مشتریان تملیک لحاظ شده است. با این حال، مسئولیت حفظ و نگهداری اطلاعات کاربری و رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.

« در صورت وجود هرگونه سؤال٬ لطفاً با تلفن  09045384698  ارتباط برقرار کنید. »